דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תליונים מזהב- מתי כדאי להוסיף אותם לשרשרת ואילו אפשרויות מוצעות כיום 

מאת    [ 13/08/2012 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2421 פעמים ]

לפעמים ענידת תכשיטים רבים יכולה ליצור מראה עמוס מדי, חסר טעם ולא מסוגנן. לא בכדי נפוצה כל כך בתחום העיצוב והתכשיטים האמרה הידועה "כל המוסיף גורע". ואכן, בכל הקשור לתכשיטים, כדאי לעיתים לבחור בפריטים קטנים ומעטים כדי לקבל את המראה המתאים והנכון ביותר. תוספת של תליונים מזהב יכולה "להקפיץ" כל שרשרת ולשוות לה מראה יוקרתי ומעניין יותר, ובתנאי שמתייחסת אל התכשיטים האחרים או אל הסגנון הכללי שמתקבל או שמעוניינים ליצור.

על יצירת מראה מושלם עם תליונים מזהב

קיימים לא מעט אלמנטים עיצוביים, אותם ניתן לשלב לצד הבגד וליצור מראה כללי מיוחד ומעניין יותר. אולם התכשיטים הם, ללא ספק, האלמנט היפה ביותר מכולם, ובמיוחד השרשרת, אותה ניתן לענוד בכל עת כדי ליהנות מהופעה מושלמת. תליונים מזהב, המשולבים בשרשראות, יכולים ליצור מגוון רחב מאד של סגנונות, בהתאם לסוג התליון שנבחר. ישנם תליונים מסוגננים ומהודרים מאד, המתאימים בעיקר לאירועים חשובים, כמו חתונה, חגיגת יום הולדת גדולה או אירוע אחר גדול, ולעומתם אפשר למצוא גם את התליונים העדינים והפשוטים יותר, אותם ניתן לענוד במהלך היום יום, בדומה לכל תכשיט אחר. כך או כך, מדובר בתוספת נהדרת לאישה, המותאמת לכל אחת באופן מיוחד.

סגנונות תליונים מזהב המוצעים כיום


    • תליונים מזהב בשלל צורות וגדלים - בדומה לתכשיטים האחרים, גם בתחום התליונים ניתן למצוא מגוון רחב מאד של סגנונות ועיצובים, וכשמדובר בתליונים מזהב, על אחת כמה וכמה. בחנויות התכשיטים השונות ואף אצל מעצבי התכשיטים מככבים תליונים מזהב קטנים ועדינים מאד, הנחשבים לתליונים קלאסיים, שאותם ניתן לשלב בכל שרשרת כמעט. אלה יכולים להיות תליונים עם דוגמאות שונות, כמו אותיות, פרחים או אלמנטים מופשטים בשלל צורות שונות. הם מתאימים לנשים, המעוניינות במראה מעודן ונשי יותר ואפשר לענוד אותם לאורך כל שעות היום, בין אם במהלך שעות העבודה ובין אם לכבוד אירוע גדול וחשוב.
    • תליונים מזהב בולטים ומורגשים ­- לעומתם, ישנם תליונים מזהב גדולים ומסוגננים מאד. תליונים מסוג זה משמשים, פעמים רבות, כאלמנט עיצובי מרכזי ומתאימים בעיקר לנשים, המעוניינות למשוך תשומת לב וליהנות ממראה יוצא דופן. תליונים אלה אינם מתאימים במקרים בהם מעוניינים בתכשיטים נוספים ומומלץ ללבוש, בעת ענידתם, בגדים בצבעים חלקים וללא דוגמאות. שמלה שחורה, למשל, תשתלב באופן מושלם עם תליונים מסוג זה וגם חליפה בצבעים כהים יכולה להתאים.
    • תליונים מזהב לבן או תליונים מזהב צהוב – תליונים מזהב לבן, הנחשבים פופולאריים ואהובים מאד על נשים רבות, מתאימים בעיקר לאלו בעלות גוון עור כהה או לנשים, המעוניינות ללבוש בגדים בצבעים בהירים, כמו שמנת, למשל. לעומתם, תליונים מזהב צהוב יתאימו בעיקר לנשים בהירות, בעלות גוון עור בהיר או לנשים בעלות שיער בצבע בהיר או אדמדם.

חשוב לזכור

לתליונים, לעיתים, חשיבות רבה לעונדת אותם. לעיתים הם ניתנו במתנה לכבוד יום החתונה או אירוע אחר חשוב ולעיתים ניתנו על ידי בן הזוג. ולמרות חשיבותם הרבה, מומלץ להתייחס לסגנונם ועיצובם ולוודא שמתאימים למראה הכללי. לצד כל זה, יש לזכור שאופנות התכשיטים הן אופנות חולפות, כך שבחירת תליונים מזהב לפי צווי האופנה איננה רעיון נכון בהכרח. מומלץ לכל אישה לבדוק כמה אפשרויות שונות, לנסות כמה סגנונות של תליונים מזהב, ומתוכם לבחור את הסגנון המתאים והנוח ביותר. כדאי גם לרכוש כמה תליונים שונים ולהחליף ביניהם בהתאם לאירוע או לבגד הנבחר. כך אפשר יהיה ליהנות ממראה נהדר, מסגנון מיוחד ומהרושם המתאים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב